استفاده از ورق استیل در بدنه یخچال

کاربرد ورق استیل بگیر در صنعت یخچال سازی

استفاده از استنلس استیل در بدنه یخچال بدلیل مقاومت به خوردگی عالی این آلیاژ می باشد. همچنین تحمل بار مکانیکی استنلس استیل نیز بسیار مطلوب می باشد.

کارخانه صنعتی تولیدی سپید ارمغان
کارخانه صنعتی تولیدی سپید ارمغان

فهرست موضوعات

 

مقدمه

همان طور که در جریان هستید، از ورق‌های استیل می‌توان در صنایع گوناگون استفاده کرد و به نتیجه رسید. در گذشته از ترکیبات‎‌ دیگری به جای آن‌ها استفاده می‌شد، تا این که افراد به این نتیجه رسیدند که می‌توانند از چنین ورق‌های نیز بهره مند شوند. در واقع این ورق‌ها را باید فرآورده‌هایی از فولاد به شمار آورد که مزایای بسیاری را هم برای مردم و صنایع گوناگون به همراه دارد. 
 
از این کاربردها باید به ساخت آسانسور، ساخت لوازم خانگی، کشتی سازی و ساخت پمپ، ساختمان سازی و به ویژه سقف آن‌ها، به وجود آوردن لوازم الکتریکی و بدنه خودرو، هواپیما و کامیون اشاره داشت. البته خوب است بدانید که این کاربردها به همین جا ختم نمی‌شود و موارد دیگری را هم در بر دارد که یکی از آن‌ها را باید در یخچال سازی به شمار آورد. امروزه ساخت یخچال‌ها به نسبت گذشته با تغییراتی همراه شده است و برندهای گوناگونی روی کار آمده‌اند. 
این برندها سعی دارند تا از بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات ممکن استفاده کنند تا در نهایت بتوانند رضایت مشتریان را جلب نمایند. یکی از تجهیزاتی که آن‌ها می‌توانند در ساخت یخچال استفاده کنند، ورق استیل است. البته باید در جریان باشید که از تمام ورق‌های استیل نمی‌توان در ساخت آن‌ها بهره برد. ورق‌های استیل در دسته‌های گوناگونی در بازار وجود دارند و هر یک خصوصیات خاص خود را دارند. 
ورقی که در ساخت این یخچال‌ها به کار می‌رود، ورق استیل 430 است. حال امروز قصد داریم تا بیشتر در این باره صحبت داشته باشیم و ببینیم که مزایای ورق استیل 430 چه می‌تواند باشد. بنابراین اگر شما نیز به دنببال ساخت یخچال‌ها هستید، تا پایان این مطلب همراهمان باشید. 

 

یخچال استیل

 

همه چیز در مورد ورق استیل 430

ورق استیل 430 که به ورق استیل بگیر نیز معروف است را بهترین گزینه برای استفاده در حوزه یخچال سازی می‌دانند. کروم نسبتال زیادی در این ورق‌ها استفاده شده و این موضوع، مزایای فراوانی را برای افراد به همراه داشته است. به جز یخچال‌ها، برای برخی دیگر از وسایل آشپزخانه مانند کابینت‌ها، روکش‌ها، رومیزی‌ها، ظروف آشپزخانه و سینک‌ها نیز می‌توان از ورق استیل بگیر استفاده کرد. نیکل نیز از دیگر مواد مهمی است که در این ترکیبات مشاهده می‌شود. 
نکته دیگر این است که برای ساخت یخچال ممکن است از دیگر ورق‌های استیل مانند مدل‌های 420 و 410 آن نیز استفاده شود. این قضیه توسط برخی از کارشناسان این حوزه تایید شده است. با وجود این که این کار یم‌تواند مزایایی را برای آن‌ها به دنبال داشته باشد، اما باز هم بهترین راه برای ساخت یخچال‌ها و برخی دیگر از تجهیزات آشپزخانه این است که از همان ورق استیل 430 بهره برده شود. 

مزایای ورق استیل بگیر 

حال به این سوال می‌رسیم که ویژگی‌های مثبت در ورق استیل بگیر دقیقا چیست و چرا افراد برای ساخت یخچال باید به سراغ آن بروند. در واقع هدف ما این است که شما را با برخی از این مزایا آشنا کنیم. البته به یاد داشته باشید که این خصوصیات به همین جا ختم نمی‌شود و موارد دیگری را هم در بر دارد. 
1- برای افرادی که در آشپزخانه خود به دنبال زیبایی هستند، ورق استیل بگیر را توصیه می‌کنیم. نتایج نهایی این ورق‌ها نشان می‌دهد که اگر ما از آن‌ها بهره مند شویم، زیبایی را به آن محصول خواهیم آورد. تقریبا تمام افرادی که از چنین یخچال‌هایی نیز استفاده می‌کنند، به این موضوع واقف هستند.
2- مقاومت ورق استیل بگیر نیز مانند بسیاری از ورق‌های استیل موجود در بازار بالا است. این مقاومت را می‌توان بیشتر در برابر خوردگی به حساب آورد. بنابراین چنان چه انواع ضربات به آن وارد شود، خواهید دید که اتفاق خاصی برایش رخ نخواهد داد و یخچال شما همچنان سالم می‌ماند. 
3- در ترکیبات ورق استیل بگیر یا همان ورق استیل 430 از موادی استفاده شده است تا شما بتوانید به راحتی نسبت به تمیز کردن آن‌ها اقدام نمایید. در صورتی که این کار را بر روی یخچالی که برای آن از این ورق استفاده شده است، پیاده کنید، متوجه می‌شوید که لکه‌ها و کثیفی‌ها با سرعت بسیار بالایی تمیز خواهند شد. 
4- امروزه برای ساخت یخچال ممکن است از ترکیبات گوناگونی استفاده شود. با این حال اگر شما بتوانید بهره بردن از ورق استیل بگیر را در دستور کار خود قرار دهید، مطمئنا صرفه‌جویی فراوانی به لحاظ هزینه برای خود خواهید داشت. این را باید یکی از بزرگ‌ترین مزایای این ورق‌ها به شمار آورد؛ چررا که افراد با هر بودجه‌ای توانایی خرید آن‌ها را خواهند داشت. 

 

یخچال استیل

 

قیمت ورق استیل بگیر

ورق استیل بگیر می‌تواند در مدل‌های گوناگونی هم به بازار عرضه شود. این تنوع می‌تواند به دلیل ساختار موجود در آن‌ها و همچنین ابعادی باشد که شما نسبت به درخواست آن اقدام می‌کنید. به همین دلیل است که قیمت آن‌ها هرگز نمی‌تواند ثابت باشد. با این حال، ما سعی داریم تا نازل‌ترین قیمت‌ها را برای محصولات خودمان و به ویژه ورق استیل 430 در دسترس قرار دهیم. 
برای این که بتوانید با این قیمت‌ها و تعرفه‌ هر یک از ورق‌های استیل بگیر آشنا شوید، قادر هستید تا با تیم ما تماس حاصل فرمایید. اعضای تیم ما نیز به صورت تمام وقت آماده پاسخگویی به سوالات و سفارش‌های شما عزیزان خواهند بود. 

سخن پایانی 

این مقاله در راستای آشنایی با ورق استیل بگیر و کاربرد آن در یخچال سازی نوشته شده است. این دسته از ورق‌ها نیز به نوبه خود پرطرفدار هستند و توسط عده زیادی مصرف می‌شوند. پس شما نیز می‌توانید یکی از آن‌ها باشید. امیدواریم که از مطالعه این بخش نیز لذت برده باشید. 
 


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید