مشعل کوره صنعتی تولید شده از ورق استیل نسوز

ساخت انواع مشعل کوره صنعتی

ورق استیل 309 و ورق استیل 310 در بازار به ورق استیل نسوز معروف هستند.مقاومت بالا در برابر خوردگی و استحکام در دمای بالا از ویژگی های این دو گرید است.

کارخانه صنعتی تولیدی سپید ارمغان
کارخانه صنعتی تولیدی سپید ارمغان

فهرست موضوعات


مقدمه

همان طور که در جریان هستید، ورق‌های استیل در این روزها کاربردهای فراوانی دارند. افراد در هر کسب و کاری که مربوط به ساخت مواد گوناگون است، می‌توانند از این ورق‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. در واقع مزایایی در این روق‌ها مشاهده می‌شود که دیر مواد از آن محروم هستند. یکی از آن‌ها را می‌توان طول عمر بالا دانست که برای بسیاری از اشخاص خوشایند خواهد بود. 
 
امروزه به نسبت گذشته بیشتر از ورق‌های استیل استفاده می‌شود. کسب و کارها نیز رونق بهتری پیدا کرده‌اند و افراد بیشترین بازدهی را در این زمینه شاهد هستند. در صورتی که به سایت ما سر بزنید، چنین موارد و مطالبی را مشاهده خواهید کرد. ضمن این که در مورد ورق‌های استیل و قیمت هر یک نیز مطالبی را در دسترس قرار داده‌ایم که نباید آن‌ها را از دست داد. 
یکی از کاربردهای ورق استیل را باید در ساخت انواع مشعل کوره صنعتی به حساب آورد. در گذشته این مشعل‌ها به صورت عادی عرضه می‌شدند، اما امروزه استیل نیز در آن‌ها به کار می‌رود و این برای صاحبان برخی از کسب و کارها بی نظیر است. البته هر ورق استیلی را نمی‌توان برای آن‌ها به کار برد.
در واقع در این زمینه می‌توان از ورق استیل نسوز همچون ورق استیل 309 و ورق استیل 310 بهره برد. حال ما در این مقاله قصد داریم تا در مورد این ورق‌ها با هم صحبت داشته باشیم و ببینیم که چه ویژگی‌ها و مزایایی هم در آن‌ها وجود دارد. پس در صورتی که شما نیز قصد خرید این ورق‌ها را دارید، این مطلب را هرگز از دست ندهید. 

ورق استیل 309 چیست؟ 

ورق استیل 309 را باید نوعی از ورق‌های استیل به شمار آورد که استفاده‌های فراوانی هم از آن می‌شود. برای مواردی که دمای بالا نیاز است، بیشتر از این ورق‌ها استفاده می‌شود. دلیل آن هم این است که این ورق به نسبت ورق‌های استیل دیگر و حتی مواد دیگر، مقاومت خوبی در مقابل دما از خود نشان می‌دهد. به همین دلیل است که به آن ورق استیل نسوز نیز گفته می‌شود. 
البته برخی دیگر از ورق‌های استیل نیز هستند که برای ساخت مشعل کوره صنعتی از آن‌ها استفاده می‌شود، اما آن بازدهی لازم را نخواهند داشت. دلیل مقاومت بالای این ورق‌ها را هم باید زیاد بودن میزان نیکل و کروم موجود در آن‌ها به شمار آورد. این ورق‌ها در مقابل زنگ ضدگی نیز کاملا مقاوم هستند و بعید به نظر می‌رسد که مشکلی از این بابت رخ دهد.

 

ورق استیل نسوز در کوره

 

کاربردهای ورق استیل 309

در این بخش از مقاله قصد داریم تا مهم‌ترین کاربردهای ورق استیل 309 را به شما عزیزان بگوییم. 
1- همان طور که در بالا هم گفته شد، به منظور ساخت کوره‌های صنعتی و مشعل‌ها از این ورق استفاده می‌شود. در واقع این را باید مهم‌ترین کاربرد این ورق‌ها به شمار آورد.
2- کاغذسازی را هم باید کاربرد دیگر این ورق‌ها دانست که نتیجه آن هم درخشان خواهد شد.
3- امروزه برای ساخت بسیاری از اگزوزهای خوروها نیز از چنین ورق‌هایی بهره برده می‌شود.
4- موتور جت و هواپیما نیز موردی است که باید مقاومت خوبی در برابر عوامل گوناگون داشته باشد. به همین دلیل است که ورق استیل 309 یا همان ورق استیل نسوز را برای آن به کار می‌برند. 
5- به منظور ساخت ابزارآلات مربوط به پروسه‌های شیمیایی، بهتر است که از این ورق استفاده گردد.
6- یکی دیگر از استفاده‌های این ورق‌ها را باید مبدل‌های گرمایشی دانست.
7- ایجاد انرژی نیز می‌تواند برای انسان‌ها حیاتی باشد. به همین دلیل است که به سراغ این ورق‌ها می‌روند.
همان طور که مشاهده کردید، این ورق‌ها در نوع خود استفاده‌های زیادی دارند. البته کاربردهای آن‌ها به همین جا ختم نمی‌شود موارد دیگری را هم شامل می‌شود که چندان به اندازه این گزینه‌ها مهم نیستند. به طور کلی در جاهایی که افراد نیازمند دمای بالا باشند، می‌توان از ورق استیل نسوز بهره برد. 

ورق استیل 310 چیست؟ 

گونه دیگری از ورق‌های استیل را باید ورق استیل 310 در نظر داشت که آن هم نسوز است. در واقع این ورق‌ها از لحاظ ساختار و ترکیباتی که در آن به کار رفته است، شباهت فراوانی به ورق استیل 309 دارد. به همین دلیل است که استفاده از این ورق‌ها در موارد گفته شده، به خصوص در ساخت مشعل کوره صنعتی ایرادی نخواهد داشت. 

کاربردهای ورق استیل 310

به جز مشعل کوره صنعتی که در بالا گفته شد، از ورق استیل 310 می‌توان در موارد دیگری هم استفاده کرد که از آن‌ها باید به لوله‌های تابشی، دیگ‌های بخار، اجزای داخلی مایع سازنده ذغال سنگ، تجهیزات پردازشی مواد غذایی، پیچ‌های لنگر سوز، گلدان‌های سربی و چیزهای مشابه اشاره داشت. 
این ورق‌ها نیز از لحاظ محبوبیت درست مانند ورق استیل 309 هستند و افراد می‌توانند استفاده‌های فراوانی از آن‌ها داشته باشند. یکی از مهم‌ترین دلایلش را هم باید نسوز بودن دانست. در واقع در هر جایی که افراد نیازمند مقاومت استیل‌ها در مقابل دمای بالا داشته باشند، می‌توانند از این ورق‌ها بهره ببرند. 

 

ورق استیل نسوز در مشعل کوره

 

سخن پایانی 

در پایان گفتنی است که تمام ورق‌های استیل نسوز مانند ورق استیل 309 و ورق استیل 310 را می‌توانید از ما تهیه کنید. ما در وب سایت شرکت توان فلز به نشانی https://felez.biz/ موارد این چنینی را به فروش می‌رسانیم و مشتریان نیز رضایت فراوانی از آن‌ها دارند. 
قیمت این ورق‌ها نیز در نوع خود نکته مهمی به شمار می‌رود. با توجه به گوناگونی هر یک از این ورق‌ها، بدیهی است که تعرفه ثابتی نداشته باشند. با این حال، شما قادر هستید تا با شماره تلفن‌های موجود برای این شرکت تماس گرفته تا پیکیر اطلاعات بیشتری شوید. 


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید