ورق استیل در تولید پرکن مایعات

ساخت تجهیزات پرکن مایعات با ورق استیل

ورق استیل بدلی خواص منحصر بفردی که دارد می تواند در تولید تجهیزات صنعتی بعنوان یک آلیاژ اصلی مورد استفاده قرار گیرد.

کارخانه صنعتی تولیدی سپید ارمغان
کارخانه صنعتی تولیدی سپید ارمغان

فهرست موضوعات

 

مقدمه

در گذشته شاید ورق‌های استیل کاربرد چندانی نداشتند؛ هر چند که افراد هنوز به خاصیت‌های فراوان آن پی نبرده بودند. امروزه اما شرایط کاملا تغییر کرده است و می‌توان کاربردهای زیاد این ورق‌ها را در صنایع مختلف مشاهده کرد. شاید در جریان باشید که ورق‌های استیل گوناگونی در این زمینه به چشم می‌خورند که هر کدام وظیفه خاص خود را دارند. 
 
بنابراین نتیجه می‌گیریم که از هر یک از این ورق‌ها برای مصارف خاصی استفاده می‌شود. در این بین، یکی از کاربردهای این ورق‌ها را باید ساخت تجهیزات پرکن مایعات به شمار آورد. این تجهیزات ممکن است با مواد دیگری هم به وجود بیایند، اما با ورق استیل مزایای بیشتری را برای استفاده کنندگان به همراه خواهند داشت. 
از این رو  و به دلیل اهمیت این موضوع، در این مقاله قصد داریم تا در مورد ساخت تجهیزات پرکن مایعات به وسیله ورق‌ استیل با هم صحبت داشته باشیم. البته فراموش نکنید که در این خصوص باید از ورق استیل 316 بهره برد. ضمن این که مطالب دیگری همچون قیمت ورق استیل 316 را هم خدمتتان عرض خواهیم کرد. 
به هر شکل افراد زیادی هستند که به دنبال خرید این دسته از ورق‌های استیل می‌گردند و یکی از اهداف آن‌ها را هم باید ساخت این تجهیزات به شمار آورد. پس در صورتی که شما هم از این افراد هستید، این مقاله را به هیچ وجه از دست ندهید. 

 

پر کندده مایعات استیل

 

ورق استیل 316 چیست؟ 

در ابتدا باید به چیستی این ورق استیل پرداخته شود تا ببینیم چگونه است. این طور که آمار و ارقام می‌گوید، با دومین ورق استیل از نظر کاربرد سر و کار داریم که بعد از ورق 304، توانسته است که به این رتبه دست پیدا کند. البته این دو ورق از نظر شباهت و همچنین ساختار شباهت‌های زیادی به هم دارند، اما تفاوت‌هایی هم میان آن‌ها دیده می‌شود.
در واقع این عنصر مولبیدن است که تفاوت گفته شده را به وجود آورده است. این عنصر را از این جهت در ورق استیل 316 به کار می‌برند تا منتج به استحکام بیشتر آن شود. بنابراین ورق استیل 316 از این نظر از ورق ذکر شده دوام و طول عمر بیشتری دارد. ضمن این که مقاومت آن در مقابل خوردگی نیز بیشتر است و نباید این موضوع را فراموش کرد. به همین دلیل است که از ورق استیل 316 برای ساخت تجهیزات پرکن مایعات استفاده می‌شود. 

ورق استیل 316 چه ویژگی هایی دارد؟ 

به این بخش می‌رسیم که چه خصوصیاتی در ورق استیل 316 مشاهده می‌شود؟ در ابتدا از کاربردهای فراوانی این ورق که هرگز نباید عبور کرد. حال باید بدانید که ویژگی‌ها و مزایای در آن وجود دارد که در این قسمت به آن‌ها خواهیم پرداخت. 
1- استقامت این ورق‌ها در مقابل زنگ ضدگی بسیار بالا است. به ندرت پیش می‌آید که چنین اتفاقی رخ دهد و این را باید یکی از دلایل محبوبیتش به شمار آورد. 
2- ورق استیل 316 در مقابل گرما نیز دوام خوبی از خود نشان می‌دهد. یکی از علل استفاده از آن برای مورد گفته شده را هم باید همین موضوع دانست.
3- از این ورق استیل به جز این قضیه در جوشکاری نیز بهره برده می‌شود. در واقع این ورق استیل ویژگی‌هایی در خود دارد که برای این حوزه بسیار مناسب خواهد بود. 
4- هر گونه زنگ زدگی نیز در این ورق استیل دیده نمی‌شود. البته موارد استثنا هم وجود دارد که آن هم به ندرت رخ می‌دهد. 
حال شاید این سوال را داشته باشید که استقامت این ورق استیل در برابر چه چیزهایی است؟ در پاسخ باید گفت که این ورق در مقابل اسیدها مانند استیک اسید، سولفوریک اسید، تارتاریک اسید و موارد دیگر از خود مقاومت خوبی نشان می‌دهد. این موارد و همه گزینه‌های گفته شده سبب شده است تا از ورق استیل 316 در این صنعت استفاده گردد. 

ورق استیل 316 دیگر چه کاربردهایی دارد؟

جدا از موردی که در بالا گفته شد، از ورق استیل 316 برای امور دیگری نیز استفاده می‌شود. کاربردهای این ورق صرفا به ساخت تجهیزات پرکن مایعات محدود نمی‌شود و باید به ساخت اتصال هنده‌ها، تولید فنرها، نیمکت و تجهیزات آزمایشگاهی و ایجاد صفحات بافته یا جوش داده شده در معادن اشاره داشت. 

 

فیلر مایعات استیل

 

دستگاه پرکن مایعات چیست؟ 

یکی از سوالات پر تکرار کاربران از ما این بود که اصلا این دستگاه چیست؟ هدف از ساخت این دستگاه‌ها این است که مواد را در شیشه، بطری و دیگر موارد به خوبی انتقال دهیم. در واقع از روی نام این محصول نیز می‌توان تا حد زیادی به کاربردهایش پی برد. این دستگاه‌ها در سه نوع پمپی، پیستونی و ثقلی مشاهده می‌شوند و هر یک کاربردهای خود را دارند. 
این دستگاه‌ها باید به گونه‌ای ساخته شوند که بیشترین مقاومت را از خو ددر برابر مایعات نشان دهند. در برخی از مایعات از اسید و موارد دیگری استفاده می‌شود که می‌تواند در دراز مدت برای دستگاه مایع پرکن خاطرناک باشد. از این رو، تمهیداتی در نظر گرفته شده است و آن هم استفاده از ورق استیل 316 است. با وجود این که می‌توان از دیگر مواد برای ساخت آن بهره برد، اما فعلا این ورق استیل بهترین گزینه به شمار می‌آید. 

قیمت ورق استیل 316

خبر خوب این است که ما این ورق‌ها را با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم. در ابتدا کافی است که وارد وب سایت شرکت گروه فلز به نشانی https://felez.ir/ شده و از شماره تلفن‌های موجود در آن برای پرسیدن سوالات، ارائه اطلاعات و همچنین درخواست ورق استیل استفاده کنید. ما این محصول را در کمترین زمان ممکن در اختیارتان قرار خواهیم داد. 
 


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید